پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری سین و همکاران (۲۰۰۵)
پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری سین و همکاران(۲۰۰۵)طراحی تدوین شده است. این پرسشنامه دارای ۱۸ گویه است و با یک مقیاس لیکرت پنج درجه ای (کاملا مخالفم تا کاملا موافقم)، با سؤالاتی مانند: (وقتی که سازمان ما می فهمد که مشتری دوست دارد تا محصول یا خدمتی را تغییر یا اصلاح کند، درگیر تلاش هماهنگ برای انجام این کار می شود به نحوی که محصول یا خدمت ضعیف را حذف می کند. سازمان ما اهداف تجاری روشنی در ارتباط با کسب مشتری، توسعه، نگهداری و فعالیت مجدد ایجاد کرده است.) مدیریت ارتباط با مشتری را می سنجد.
روایی و پایایی پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری سین و همکاران
روایی ابزار جمع آوری داده ها
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). روایی پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری سین و همکاران وسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی ابزارهای جمع آوری داده ها
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری سین و همکاران از روش آلفای کرونباخ بالای۷۰ صدم به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).
پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: زیپ
مولفه: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
قیمت: فقط ۴۹۰۰تومان
گارانتی: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 4
مطالب مرتبط