دانلود پکیج پرسشنامه استاندارد تصویر برند شرکت های خصوصی
(شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه)
معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه دارای ۲۳ سوال بوده و هدف آن سنجش تصویر برند شرکت های خصوصی (۶مولفه) می باشد.
پایایی
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی این پرسشنامه با محاسبه ی ضریب آلفای کرونباخ…… ( پایایی درون فایل)
روایی
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).( روایی درون فایل)
(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی: دارد(پایایی هر مولفه ذکر شده است)
روایی: دارد
فایل ورد: دارد
فایل پی دی اف: دارد
تعداد سوال: ۲۳سوال
تعداد مولفه: ۶ مولفه
تعاریف عملیاتی و مفهومی پرسشنامه: دارد
مدل پرسشنامه: دارد
تعداد صفحات: ۸
منبع: دارد
مقاله بیس: دارد(از پایگاه معتبر امرالد)
تفسیر و نمره گذاری: دارد ( به دو صورت تحلیل با اس پی اس اس و تحلیل بر اساس نمره گذاری)
گارانتی: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 8
مطالب مرتبط