پرسشنامه استاندارد تجربه مشتری اشمیت (۱۹۹۹)
پرسشنامه استاندارد تجربه مشتری توسط اشمیت در سال (۱۹۹۹) ساخته شده است. این پرسشنامه دارای ۲۰ گویه است و با یک مقیاس لیکرت هفت درجه ای (خیلی خیلی کم تا خیلی خیلی زیاد)، با سؤالاتی مانند: (از لحاظ احساسی به فروشگاه ها x علاقمندم. فروشگاه های x تأثیر زیادی بر احساسات من دارد.) تجربه مشتری را می سنجد.
روایی و پایایی پرسشنامه استاندارد تجربه مشتری اشمیت
روایی ابزار جمع آوری داده ها
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). روایی پرسشنامه استاندارد تجربه مشتری توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی ابزارهای جمع آوری داده ها
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی پرسشنامه استاندارد تجربه مشتریاز روش آلفای کرونباخ بالای۷۰ صدم به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).
پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: زیپ
مولفه: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات:۴
منبع: دارد
قیمت: فقط ۳۹۰۰تومان
گارانتی: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 4
مطالب مرتبط