پرسشنامه استاندارد بازاریابی سبز

پرسشنامه استاندارد بازاریابی سبز
پرسشنامه بازاریابی سبز، پرسشنامه ای محقق ساخته است است. این مقیاس دارای ۲۱ گویه و سه مولفه می باشد که با یک مقیاس لیکرت پنج درجه ­ای (بسیار کم تا بسیار زیاد) و هر ماده دارای ارزشی بین ۱ تا ۵ است. با سؤالاتی مانند: (در آینده شرکت خود نقش استفاده از روشهای روزآمد بازارایابی را تا چه حد موثر می دانید؟) بازاریابی سبز را می­ سنجد.

بازاریابی سبز:
بازاریابی سبز فرآیندی اجتماعی است که افـراد و گـروههـا از طریـق مبادلـه محصـولات و ارزش آنها، نیاز و خواسته خود را از طریق روش اخلاقی که آثار منفی برمحیط زیست را حداقل کند، برآورده میکنند.

روایی و پایایی پرسشنامه بازاریابی سبز
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  روایی  پرسشنامه  بازاریابی سبز توسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  پایایی پرسشنامه بازاریابی سبز از روش آلفای کرونباخ بالای۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: زیپ
مولفه: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


فرمت فایل دانلود فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات تعداد صفحات: 4

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط