پاورپوینت خلاصه فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی به بررسی مدل های الکترونیکی در بازاریابی می پردازد. شامل تحلیل مدل های بازار الکترونیکی، مدل های درآمد آنلاین، مدل های خرید مشتری و ارزیابی اثربخشی ارتباطات آنلاین است. این مفاهیم نقش حیاتی در توسعه کسب وکارهای اینترنتی دارند.
مقدمه
دنیای کسب و کار وسیع تر از همیشه در حال تغییر است و روش ها و مدل های قدیمی در معرض سرنگونی هستند و مدل های کسب و کار، مدل های درآمد، مدل های ارتباطی جای آنها را گرفته اند. کسب و کارهایی چالاک و انعطاف پذیر می باشند که به مدل های جدید توانمند شده باشند و به فناوری خوش آمد گفته باشند.
فهرست مطالب:
مقدمه
معانی ضمنی پیرامون تغییر در انواع مدل ها
بینش بازاریابی الکترونیکی
تجاری سازی محرک بسیاری از مدل های جدید
انواع مدل ها الکترونیکی
مدل های بازار الکترونیکی
مدل های ارتباطات دیجیتال
مدل های بازار یابی
تفاوت بین ارتباطات سنتی و رسانه اینترنتی
مدل هایی برای ارزیابی اثر بخشی ارتباطات آنلاین
وب 2.0 و مدل شبکه اجتماعی
عناصر وب 3.0
تحقیقات شبکه های اجتماعی
کسب ارزش از شبکه های اجتماعی
مدل های خرید مشتری
مدل های پایبندی
IDICمدل پایبندی
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد صفحات: 24
مطالب مرتبط