مقاله درباره مبدل کاتالیستی

مقاله درباره مبدل کاتالیستی

1- اطلاعات کلی
برای جلوگیری از آلودگی از جو (فضا ) سوخت ناقص یا تبخیر سوخت (حفظ ) سواری خوب و سوخت اقتصادی ، تعداد سیستم های کنترل خروج استفاده شدند بر روی این وسائل نقلیه نه تنها همه این سیتمها مناسب شدند برای همه مدل ها ، اما آنها شامل اجزای زیر هستند :

مبدل کاتالیتیک :
سیستم کنترل خروج بخار (EVAP ) سیستم تهویه میل سنگ مثبت (pcv ) مدیریت موتور الکتریکی :
بخش هایی در این فصل شامل انواع کلی و شیوه های تصحیح در حوزه مکانیک مرکزی ، بعلاوه شیوه های بخش نوسازی برای هر یک از سیستم ها ی بالا فهرست شده قبل از فرض آنکه یک سیستم کنترل انتشارات خراب است ، تصحیح سوخت و دقت سیستم های احتراق ، تشخیص بعضی وسایل کنترل خروج نیازمند ابزار ویژه شده ، وسیله آموزش هستند . اگر تصحیح و سرویس خیلی مشکل می شود یا اگر یک شیوه فراسوی توانایی شما است مراجعه یک بخش سرویس واسطه یا متخصص دیگر رایج ترین دلیل مشکلات سیستم انتشار (خروج ) به سادگی یک نشست جاروبرقی است یا شل کردن سیم ، به طوریکه همیشه چک می کند اتصالات سیم و شیلنگ در ابتدا این بدین معنی نیست بهر حال ، آن سیستم کنترل انتشار خصوصاً مشکل هستند برای نگهداری وتعمیر شما می توانید بسرعت و به آسانی انجام دهید تصحیحات زیادی انجام دهید بیشترین حفظ نظم در مرکز با ابزار دستی و تنظیم موتور معمولتوجه نزدیکی داشته باشید به احتیاط های طرح کلی ویژه در این فصل . باید توجه شود که ترسیمات سیستم های متنوع ممکن نیست (دقیقا ً جور کند سیستم مناسب روی وسیله نقلیه شما به خاطر تغییرات ساخته شده بوسیله صنعت در طول تولید .

2- سیستم مدیریت خود تشخیص موتور موترونیک
اطلاعات کلی :
بخش کنترل سیستم مدیریت موتور موترونیک یک سیستم خود تشخیص داخلی است که شناسایی می کند خرابی هایی را در سیستم سنسور ها و ذخیره می کند آنها رابعنوان ضعف کد ها در حافظه آن . ممکن نیست بدون وسیله آزمایش اختصاصی برای استخراج این نقص کدها از بخش کنترل بهر حال شیوه های داده شده در فصل های 4 و 5 ممکن است استفاده شود برای چک کردن اجزا شخصی و سنسورهایی از سیستم موترونیک اگر این خرابی ها یک نقص را مشخص می کنند آنگاه وسیله نقلیه با ید برده شود به واسطه BMW که خواهد داشت یک وسیله تشخیصی ضروری برای احضار نقص کدها از بخش کنترل . شما آنگاه خواهید داشت اختیار تعمیر کردن نقص خودتان یا بطور متناوب تعمیر کرده اید نقص رابوسیله واسطه BMW .

3- بخش کنترل الکترونیکی. ( ECU )
– جابه جایی و تعمیر کردن
– جابه جایی :
1- بخش کنترل الکترونیکی (ECU ) قرار داده شده یا درون قسمت (اتاقک ) مسافر زیر جهت دست راست قاب چوبی صفحه داشبورد روی مدل های 3 سری یا در قسمت موتور روی جهت سمت راست روی مدل های 5 سری (فصل چهار را ببینید )

2- قطع کامل منفی باطری :
اخطار : اگر رادیو در وسیله نقلیه شما مجهز شده به یک سیستم ضد دزد مطمئن می سازد شما را که کد فعال درست شده است .
قبل از قطع باطری مراجعه کنید به اطلاعات روی صفحه 7- در جلوی این کاتالوگ قبل از جابه جا کردن (باز کردن ) کامل .
توجه : اگر بعد از اتصال باطری زبان اشتباه ظاهر شود روی بخش نمایش وسیله ، مراجعه کنید به صفحه 7 – برای تنظیم کردن شیوه زبان .

3- داولین جابه جایی پوشش روی مدل ها با ECU روی قسمت سمت راست اتاقک موتور است .
4- اگر ECU قرار گرفته درون وسیله نقلیه ف جابه جایی پوشش روی قسمت سمت راست .
5- از برق بکشید اتصال های الکتریکی را از ECU
6- حرکت دهید قفل های پشتیبان را از قلاب ECU .
7- با دقت حرکت دهید ECU . توجه : اجتناب کنید از آسیب الکتریسیته ساکن به ECU پوشیدن دستکش های پلاستیکی و لمس نمی کند میخ های متصل را .


فرمت فایل دانلود فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات تعداد صفحات: 21

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط