پرسشنامه نگرش اساتید نسبت به تغییر برنامه آموزشی در دوره فیزیوپاتولوژی
پرسشنامه نگرش اساتید نسبت به تغییر برنامه آموزشی در دوره فیزیوپاتولوژی، پرسشنامه ای محقق ساخته است که به منظور ارزیابی دوره فیزیوپاتولوژی از دیدگاه اساتید و نحوه برگزاری آن (در قالب نظام ترمی یا کورسی) طراحی شده است. این پرسشنامه دارای ۱۶ سوال و ۴ مولفه می باشد و بر اساس طیف پنح گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (با نظام کورسی دانشجویان فرصت کافی برای مطالعه از رفرانس مطرح شده را دارند.) به سنجش نگرش اساتید نسبت به تغییر برنامه آموزشی در دوره فیزیوپاتولوژی می پردازد.
روایی و پایایی پرسشنامه نگرش اساتید نسبت به تغییر برنامه آموزشی در دوره فیزیوپاتولوژی
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). روایی پرسشنامه نگرش اساتید نسبت به تغییر برنامه آموزشی در دوره فیزیوپاتولوژی توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی پرسشنامه نگرش اساتید نسبت به تغییر برنامه آموزشی در دوره فیزیوپاتولوژی از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم به دست آمده است.
پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: ورد (Word)
مولفه: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
مقاله بیس: دارد
منبع: دارد
گارانتی: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 4
مطالب مرتبط